Peste 50% din business-ul companiei va fi realizat, în acest an, din furnizarea de sisteme de cofraje, eșafotaj și schele, această divizie fiind cu precădere susținută de proiectele de infrastructură.

În ceea ce privește business-ul divizie de cofraje Hünnebeck România în prima jumătate a anului în curs, acesta a raportat un avans cu peste 10% comparativ cu perioada similară a anului 2019.

“Primul semestru din 2020 a fost marcat de izbucnirea pandemiei generate de COVID-19, o situație cu totul nouă atât pentru business-ul nostru, cât și pentru întreaga piață de profil. Aceasta a generat, în primă fază, incertitudine și teamă de necunoscut în rândul unora dintre clienți. Cu toate acestea, în prima parte a pandemiei, proiectele rezidențiale au evoluat în ritmul susținut pe care îl preconizam, pentru ca ulterior să observăm o creștere și pe zona de infrastructură”, a declarat Mircea Georgescu, Managing Director Hünnebeck România.

Potrivit afirmațiilor sale, situația actuală a impus și adaptări interne ale procedurilor și fluxurilor de lucru pentru a preveni infectarea angajaților și a partenerilor cu noul virus COVID-19. Astfel, în prima jumătate a anului, compania a fost nevoită să implementeze măsuri de prevenție precum home-office pentru personalul TESA, lucrul în schimburi pentru angajații din depozit și din departamentele de reparații și curățare, dezinfectarea periodică a spațiilor de lucru, adaptarea fluxului de documente pentru a asigura o interacțiune cât mai mică cu orice vizitator.

Raportat la evoluția pentru anul în curs, divizia de cofraje Hünnebeck România mizează pe un avans cu 15% a business-ului, dar și a profitabilității, astfel încât în 2021 să fie atins un nivel dublu al cifrei de afaceri față de 2016.

“Ținând cont de evoluția pieței, de proiectele aflate în dezvoltare, dar și de discuțiile cu actualii clienți, mizăm pe o evoluție pozitivă a nișei pe care activăm, eventual pe o încetinire a zonei rezidențiale, lucru ce va fi compensat de segmentul de infrastructură, afalat pe o curbă ascendentă. Suntem însă conștienți că va fi nevoie de un efort suplimentar pentru a susține creșterea business-ului în contextul crizei generate de COVID-19”, a mai spus Mircea Georgescu.

Potrivit reprezentantului Hünnebeck România, anul acesta cca. 40% din afacerile companiei vor fi realizate prin închirierea și vânzarea de echipamente către proiectele de infrastructură, unde se poate observa un avans puternic în ultima perioadă.

“Estimăm creșterea ponderii proiectelor de infrastructură pe baza lucrărilor deja începute precum centura ocolitoare a Municipiului Bacău, Drumul Expres Craiova – Pitești, Autostrada Transilvania, Autostrada Pitești – Sibiu, Pasajul Ciurel din București, dar și bazându-ne pe cele care urmează să înceapă, cum ar fi autostrada Centura București sau Podul peste Dunăre de la Brăila”, a subliniat Mircea Georgescu.

Pentru o mai bună acoperire geografică la nivel național, compania a deține punctul de lucru de lângă București (Rudeni) care, alături de cel din apropiere de Cluj-Napoca (Căpușu Mare) deservesc rapid și eficient clienți din întreaga țară. De altfel, volumul proiectelor din București și centrul țării reprezintă cca. 65% din totalul livrărilor companiei, aici fiind concentrate cele mai importante proiecte din piața rezidențială și office din România.

Hünnebeck România este parte a companiei germane Hünnebeck, una dintre mărcile de tradiție din portofoliul grupului american BrandSafway. În România, Hünnebeck deține două sedii și depozite în București - Rudeni și în apropiere de Cluj-Napoca – Căpușu Mare, în cadrul cărora activează cca. 80 de angajați. (sursa: Hünnebeck România)