Vă oferim spre vânzare un terminal de cereale amplasat strategic și complet echipat în Portul
Medgidia, România – un port conectat direct la Portul Constanța prin Canalul Dunăre–Marea Neagră
(situat la km 37 pe Canal), asigurând acces neîntrerupt pe căile navigabile interioare la
Marea Neagră.
Canalul are o adâncime navigabilă de 7 metri, cu o adâncime garantată de 5,5 metri la
dansele terminalului, permițând operațiuni cu nave maritime, nave fluviale/barje și camioane.
Caracteristici principale:
• Capacitate totală de depozitare actuală: 45.000 de tone
• Depozite acoperite: 15.000 de tone (2 hale: 10.000 + 5.000 de tone)
• Platforme de beton: capacitate în aer liber de 30.000 de tone
• Operațiuni simultane ale navelor:
• Până la 3 nave maritime (la dane separate)
• Sau până la 5 barje simultan
• Sisteme de transport: capacitate de încărcare 2 x 300 tone/oră
• Echipamente la fața locului: uscător de cereale, linie de ambalare, laborator certificat, sondă de prelevare a probelor de cereale, vestiar pentru personal, dușuri și sală de mese
• Cântar de 60 de tone, încărcătoare frontale multiple (JCB, Faresin, Terex Fuchs)
• Alimentare cu energie electrică: 380/220V
• Zone desemnate pentru manipularea camioanelor și a navelor
Avantaje strategice:
• Situat la doar 45 km de Portul Constanța, principalul centru maritim de export al României
• Conexiune directă a barjelor la Constanța, permițând transbordarea cu macarale plutitoare în nave maritime Handysize sau Panamax
• Complet operațional, fără investiții suplimentare
• Oportunitate excelentă pentru exportatorii de cereale, operatorii logistici sau investitorii în infrastructură
Descrieri dane
Terminalul nostru dispune de 4 dane operaționale, dotate cu electricitate de la țărm, după cum urmează:
• Dana nr. 7 – lungime de 140 m
• Danele nr. 8-9 – lungime de 200 m
• Danele nr. 10 – lungime de 80 m
• Danele nr. 11-12 – lungime de 200 m
Potențial de extindere:
Este inclus un proiect gata de construcție pentru construirea unui nou depozit de 20.000 de tone la
Dana 7 a Portului Medgidia.
Acest lucru permite o creștere substanțială a capacității de depozitare și de producție.
Flotă opțională de vânzare:
Este disponibilă o ofertă separată de vânzare pentru o flotă de 12 barje, cu o capacitate combinată de transport de aproximativ 20.000 de tone pe călătorie.
Barjele sunt ideale pentru transportul de cereale în vrac de-a lungul Dunării și către Portul Constanța.
Fully Operational Grain Terminal – Port Medgidia, Romania (Near
Constanța Port)
We are offering for sale a strategically located and fully equipped grain terminal in Port
Medgidia, Romania – a port directly connected to Constanța Port via the Danube–Black Sea
Channel (situated at km 37 on Channel), ensuring uninterrupted inland waterway access to the
Black Sea.
The channel has a navigable depth of 7 meters, with guaranteed 5.5 meters at the
terminal’s berths, allowing operations Seavessels, Rivervessels/barges and trucks.
Key Features:
• Total current storage capacity: 45,000 tons
• Covered warehouses: 15,000 tons (2 halls: 10,000 + 5,000 tons)
• Concrete platforms: 30,000 tons open-air capacity
• Simultaneous vessel operations:
• Up to 3 maritime vessels (at separate berths)
• Or up to 5 barges at once
• Conveyor systems: 2 x 300 tons/hour loading capacity
• On-site equipment: grain dryer, packaging line, certified lab, grain sampling
probe, personnel locker room, showers and dining room
• 60-ton weighbridge, multiple front loaders (JCB, Faresin, Terex Fuchs)
• Electric power supply: 380/220V
• Designated truck & vessel handling zones
Strategic Advantages:
• Located just 45 km from Constanța Port, Romania’s main maritime export hub
• Direct barge connection to Constanța, enabling floating crane transshipment into
Handysize or Panamax sea vessels
• Fully operational, no additional investment required
• Excellent opportunity for grain exporters, logistics operators, or infrastructure
investors
Berth descriptionas
Our terminal has facility of 4 operational berths, equipped with shore electricity, as following:
• Berth no.7 – length of 140 mtrs
• Berth no.8-9 – length of 200 mtrs
• Berth no.10 – length of 80 mtrsa
• Berth no.11-12 – length of 200 mtrs
Expansion Potential:
A ready-to-build project is included for the construction of a new 20,000-ton warehouse at
Berth 7 of Port Medgidia.
This allows for a substantial increase in storage and throughput capacity.
Optional Fleet for Sale:
A separate sale offer is available for a fleet of 12 barges, with a combined transport capacity of
approximately 20,000 tons per voyage.
Alegerea dvs. privind cookie-urile de pe acest site.
Folosim cookie-uri pentru a optimiza funcționalitatea site-ului și pentru a vă oferi cea mai bună experiență posibilă.
Acest site folosește cookie-uri pentru a stoca informații pe calculatorul dvs.
Unele dintre aceste cookie-uri sunt esențiale, în timp ce altele ne ajută să îmbunătățim experiența dvs. furnizând detalii despre cum este folosit site-ul.
Acceptă setările recomandate
Cookie-uri necesare
Cookie-urile necesare activează funcționalitățile de bază, cum ar fi navigarea în pagină și accesul la zonele securizate. Site-ul web nu poate funcționa corect fără aceste cookie-uri și pot fi dezactivate doar prin modificarea preferințelor browserului.
Analitice
Cookie-urile analitice ne ajută să îmbunătățim website-ul prin colectarea și raportarea informațiilor privind utilizarea acestuia.
Marketing
Folosim cookie-uri de marketing care ne ajută să îmbunătățim relevanța campaniilor de promovare pe care le primiți.
Cookie-uri privind distribuiri rețele sociale
Folosim unele pluginuri de partajare socială, pentru a vă permite să partajați anumite pagini ale site-ului nostru pe rețelele sociale.