Provocările globale, precum volatilitatea economică, tensiunile geopolitice, digitalizarea accelerată și expansiunea e-commerce-ului, continuă să transforme fundamental industria. Presiunea pentru sustenabilitate și conformitatea ESG lansează, astfel, o întrebare esențială: cum pot companiile să-și reducă amprenta de carbon menținând eficiența și competitivitatea?


Astfel, 18 lideri din domeniu vor aborda, în cadrul ediției de la București teme precum provocările macroeconomice, reziliența supply chain-ului, soluțiile de digitalizare, e-commerce și cerințele consumatorilor, optimizarea livrărilor, logistica urbană, last-mile delivery, infrastructura logistică, depozitarea inteligentă, logistica autonomă, managementul stocurilor, transparența lanțului de aprovizionare, forța de muncă viitoare, sustenabilitatea, hub-urile verzi, economia circulară, electrificarea transportului și contextul legislativ 2025.


Evenimentul va moderat de Daniel Drăgan, Managing Partner, BusinessMark, și va include sesiuni de prezentări și două paneluri. 


Din Marea Britanie, se va alătura conferinței Aristides Matopoulos, Professor of Supply Chain Design, Cranfield School of Management, Director, Agile Supply Chain Research Club. El colaborează activ cu actori din industrie și autoritățile, în sectoare precum: aerospațial, apărare și sănătate, co-dezvoltând soluții practice pentru provocările complexe de aprovizionare și achiziții. În plus, Aristides este cunoscut pentru promovarea abordărilor integrate în managementul achizițiilor și aprovizionării care sporesc agilitatea, reziliența și dezvoltarea capacităților pe termen lung.


Au mai confirmat prezența la eveniment: 


Dan Fotescu, Logistics Department Director, Auchan Romania
Luiza Pascu, Head of Logistics Operations, froo Romania – Żabka Group, DRIM Daniel Distribuție FMCG
Andreea Mureșeanu, Head of Distribution & Logistics, Selgros, Vicepreședinte ARILOG
Daniel Enache, Director Spare Parts Logistics for Central Europe, Dacia
Bogdan Suciu, Head of Supplier and Business Partner Management, AUMOVIO
Eugen Buldur, Logistic Manager, Magna Exteriors Craiova
Emilian Dinică, East Balkans E2E Supply Chain Director, PepsiCo CE
Victor Ciocan, Head of Supply Chain Romania & Ungaria, Sezamo și Kifli.hu
Cosmin Băroiu, Regional Director, Mantis România, Polonia și Țările Baltice
Alina Necula, Country Manager for Romania, Lion’s Head Investments
Victor Dănilă, Supply Chain Manager, ORKLA FOODS ROMANIA
Oszkár Bara Lászlo, Managing Partner, APTUS, Manhattan Associates Eastern Europe, Tech Lead for Manhattan R&D, Atlanta
Dana Bordei, Commercial Country Manager, VGP Romania
Lucian Opriș, Director | Tenant Services, Office, Industrial & Logistics, Colliers Romania
Mirela Marica, Supply Chain Manager, ALPLA Packaging Romania
Nicu Boangiu, Chief Technical Officer, Smart ID
Miruna Rad, SCM Business Unit Manager, APTUS, Manhattan Associates Eastern Europe

 

Evenimentul se adresează: directorilor de logistică, supply chain managers, managerilor de transport și distribuție, directorilor operaționali, directorilor generali și financiari, managerilor de planificare, aprovizionare și depozite, directorilor import-export și directorilor comerciali și vânzări, care doresc să rămână la curent cu cele mai noi tendințe și practici din industrie, oferind oportunități valoroase de networking și dezvoltare profesională.


Supply Chain & Logistics Forum & Expo" este un proiect cu acoperire națională, ce a avut în 2025 ediții la Iași și Cluj-Napoca, urmând să ajungă, pe 13 noiembrie 2025, la Timișoara. Fiecare eveniment are ca scop a reuni experți și lideri din industrie pentru a împărtăși experiențe, bune practici și strategii inovatoare în managementul lanțurilor de aprovizionare și logistică.


Pentru mai multe informații și pentru a vă înregistra la eveniment, vă rugăm să accesați pagina oficială a evenimentului sau să transmiteți un email la adresa: [email protected].


Parteneri oficiali: DP World, Mantis, Manhattan


Parteneri: Auchan, Lion’s Head Investments, Smart ID, Honeywell, VGP Romania, Colliers România,  AUMOVIO, Macromex


Eveniment organizat cu susținerea: Asociația ARILOG, USER - Uniunea Societăților de Expediții din România


Parteneri de tehnologie: SCS, 4pay.ro


Partener de monitorizare: mediaTrust


Parteneri media: Spotmedia.ro, Ziarul Bursa, Ziua Cargo, Daibau, InstalNews.ro, Logistic Posts, Spațiulconstruit.ro, ProIdea, iBuild, depozitinfo.ro, birouinfo.ro, Jurnalul de Afaceri, EventsMax, Revista Piața, Debizz, Transilvania Business, Business Voice, PRwave, AngajatorulMeu.ro, digital-business.ro, România Durabilă, Economistul, Club Economic, MATEK, Business Press


Despre BusinessMark


Din 2013 organizează evenimente business „concept propriu", cu o abordare „all-industries" dedicată unei arii largi de industrii și domenii profesionale. Își propune să creeze contexte pentru schimbul de experiență, dezvoltare și inspirație, producând un impact concret în viețile profesionale ale participanților.


Dincolo de evenimentele proprii, organizează evenimente construite pentru parteneri, adaptate obiectivelor acestora. Oferă servicii complete de consultanță, suport în crearea și implementarea conceptului, management de eveniment și optimizarea bugetului pentru evenimente B2B.

 

https://business-mark.ro/