De ce să veniți la această ediție a Romanian Workplace Management Forum?
Romanian Workplace Management Forum – ROWMF 2025, organizat de ROFMA în colaborare cu Iulius Group, cuprinde o conferință și un program de vizite de documentare în clădiri și spații de lucru reprezentative din Timișoara.
Evenimentul își propune să ofere perspective valoroase asupra modului în care organizațiile adoptă și testează noi forme de lucru, menite să contribuie la crearea unui mediu profesional care susține productivitatea, creativitatea, comunicarea eficientă, învățarea continuă și bunăstarea angajaților.
La Romanian Workplace Management Forum 2025 veți întâlni specialiști în workplace & property & facility management:
- C-level management
- Antreprenori în Real Estate, Property și Facility Management
- Proprietari de clădiri și dezvoltatori
- Property manageri, facility manageri și corporate real estate manageri
- Furnizori de spații flexibile de lucru
- HR manageri și HR Business Partners
- Arhitecți și designeri de interior
- Furnizori de mobilier și echipamente pentru mediul de lucru
- Furnizori IT pentru workplace management
- Consultanți în domeniul workplace
- Reprezentanți ai administrației publice
Accesați formularul de înscriere la Romanian Workplace Management Forum 2025
Evenimentul are loc în continuarea Caravanei Educaționale ROFMA, o inițiativă educațională a Asociației Române de Workplace și Facility Management ce conține cursuri de inițiere în property și facility management organizate de asociație în principalele orașe din țară. În zilele de 28 și 29 mai, ROFMA se va afla cu aceste cursuri la Timișoara.
Romanian Workplace Management Forum 2025 oferă un mix de know-how, networking și experiențe practice:
29 mai 2025
- 14:30-18:00: Conferință
- 18:00-19:00: Cocktail ROFMA Drinks & Talks
30 mai 2025
- 10:00-14:00: Vizite de documentare în clădiri și spații de lucru (office, industrial etc.) din Timișoara
Programul Conferinței Romanian Workplace Management Forum 2025
29 mai • IULIUS CONGRESS HALL, Strada Aristide Demetriade nr. 1, Timișoara
- 14:00-14:30 – Înregistrarea participanților
- 14:30-16:00 – Panel 1: Soluții practice pentru îmbunătățirea mediului de lucru. Colaborarea dintre proprietari și triada property-facility-workplace management
- 16:00-16:15 – Pauză de cafea
- 16:15-17:00 – Panel 2: Biroul fără pereți – coworking de proximitate și munca în natura urbană. Spații de lucru alternative și conexiunea cu mediul urban natural. Preocupări ale antreprenorilor și ale autorităților publice locale.
- 17:00-18:00 – Panel 3: Leadership Debate – Provocări și tendințe în office workplace management
Au confirmat deja participarea la Romanian Workplace Management Forum 2025 următorii speakeri :
- Ligia Ardelean, Country Manager Atos
- Alin Besnea, General Manager, OPSWAT Timișoara
- Florin Boc, Department Leader Tech Center Romania - Software Center (DISR), ZF Group
- Sebastian Capotescu, Project Director, GreenForest
- Mihai Caraghiaur, Creative Director, mihaicaraghiaur.com
- Simona Cherciu, Location Manager, betahouse România
- Nicolae Ciobanu, Managing Partner - Head of Advisory, Fortim Trusted Advisors
- Caterina Dehelean Muller, Marketing Director, Iulius Town
- Alina-Maria Gheaţă, Strategy & Execution Director – Sales Global Operation Centres, Access Group
- Oana Haidu, Business Consultant AI || Digital Transformation, oanahaidu.com
- Noémi Karácsonyi, CEO SIMACEK Romania
- Alexandra Maier, Coworking manager, FOR Coworking
- Laurențiu Manea, Office Buildings Manager, Iulius Town
- Tudor Marchiș, CEO Bog’Art Building Management
- Alexandra Mălăieș, Housing & Procurement Manager Atos GDC Romania
- Diana Năstase, HR Director/ HR BP - EMEA, Flex
- Costin Nistor, Managing Director, Fortim Trusted Advisors
- Ciprian Oșan, managing partner, Green Forest
- Mihai Pârjol, Area Sales Manager, Bachmann Romania
- Tudor Popp, Președintele secțiunii Soluții de lucru flexibile și workplace development, ROFMA, workplace consultant
- Gabriel Tomescu, CEO BMF Grup
- Mircea Vancia, General Manager, Horticultura SA
- Cristian Vasiliu, Managing Director, ROFMA
- Dan Zaharia, Co-fondator Extind Cowork+
Tarife de participare la Romanian Workplace Management Forum 2025
Tarif general:
500 lei/pers plus TVA
Pentru membrii ROFMA:250 lei/pers plus TVA pentru 2 sau mai multe persoane
Tarifele includ participarea la conferință, la cocktailul ROFMA Drinks & Talks și la vizitele de documentare.
Accesați formularul de înscriere la Romanian Workplace Management Forum 2025
Evenimentul este organizat de ROFMA – Asociația Română de Workplace și Facility Management în colaborare cu Iulius Group.
Mulțumim celor care s-au alăturat deja ROWMF 2025!
Partener principal: ErgoWork Society;
Parteneri: Bachmann, BMF Grup, Bog'Art Building Management, GreenForest.
Parteneri media: Birouinfo.ro, Depozitinfo.ro, Fine Engineering, Jurnalul de Afaceri, Matek, Spațiul Construit, Transilvania Business
Informații suplimentare la email: [email protected] sau [email protected] și pe Pagina Evenimentului.