Noua rută va conecta principalele regiuni economice ale României, de trei ori pe săptămână, în zilele de marți, joi și sâmbătă (200 de unități de încărcare marfă), cu zona Ruhr, oferind astfel o alternativă atractivă la transportul rutier de mărfuri.  Pentru următoarele luni este planificată deja o creștere a frecvenței transporturilor de până la 5 rotații pe săptămână.

 

Transporturile feroviare vor fi operate prin rotație între terminalele Duisburg Rheinhausen și Railport Arad, ceea ce va asigura un transport rapid și eficient al containerelor de mărfuri. Clienții vor beneficia astfel de timpi de tranzit mai mici.

 

Situat la granița României cu Ungaria, terminalul Railport Arad, parte a Cargo Center din Curtici și a rețelei de terminale a Rail Cargo Group, funcționează ca un hub important pentru transportul mărfurilor către sud-estul Europei.

 

Datorită conexiunii sale favorabile la rețeaua de transport rutier și cea feroviară, terminalul din Arad reprezintă unul dintre cele mai importante centre logistice europene. Prin acest terminal sunt deservite zone economice precum Arad și Timișoara, dar și alte regiuni importante din România și Germania. (sursa: intermodal-logistic.ro)