Marele beneficiar direct al acestor investiţii este segmentul de real estate industrial şi logistic. La nivelul ţării sunt deja în funcţiune peste 5,4 milioane de metri pătraţi de spaţii logistice moderne, în principal în Bucureşti şi în oraşele regionale din sudul, centrul şi vestul României, iar anul acesta sunt aşteptate peste 700.000 mp de noi livrări. Partea de est a ţării începe să recupereze pe acest segment, având în vedere autostrăzile şi drumurile expres care vor fi construite în următorii ani în regiune.

Sunt anuntate noi investiţii în infrastructura de aeroporturi din Braşov, Bucureşti - Băneasa, Iaşi şi Timişoara.  Primul aeroport nou construit în ultimele decenii va deveni operaţional la Ghimbav, la 12 km de Braşov, în urma unei investiţii de aproximativ 70 mil. EUR. Aeroportul Bucureşti Baneasa modernizat ar trebui să atingă capacitatea maximă. Aeroportul a beneficiat recent de lucrări majore de renovare în valoare de aproximativ 13,4 mil. EUR. De asemenea, autorităţile au anunţat planuri de modernizare a Aeroportului Iaşi si din Timişoara.  


A0, noua şosea ocolitoare a Bucureştiului, este în prezent în curs de dezvoltare. Drumul va avea legături cu principalele autostrăzi A1, A3 şi Drumul Naţional DN 1. Construcţia se va finaliza gradual, cu primele termene stabilite pentru 2023, dezvoltarea urmând să continue până în 2026. Investiţia totală se ridică la aproape 1 miliard EUR.   

Noi tronsoane de autostrada vor fi de asemenea livrate sau construite in 2022, precum un tronson de 30 km al autostrăzii Braşov-Oradea, drumul ocolitor din partea de sud a Timişoarei sau noua autostradă Târgu Neamţ-Iaşi-Ungheni, aflată în faza de proiectare, A7, care va fi cel mai mare proiect de infrastructură de transport dezvoltat în zona Moldovei până în prezent. Autostrada va lega Buzăul de Siret şi va traversa oraşele Focşani, Bacău, Paşcani şi Suceava.