Compania va investi 1 milion EUR în 2018, inclusiv pentru a deschide două noi centre logistice în Arad și Craiova. Anul trecut, a investit 1,5 milioane EUR în extinderea capacităților de logistică și software.

Livrările interne au făcut trei sferturi din totalul afacerilor DPD în 2017, cu cele mai multe colete livrate în regiunea București - Ilfov - 27% din total. Cluj, Timiș, Constanța și Iași au urmat exemplul. Pentru livrările internaționale, Ungaria - 26%, Germania - 22%, Italia - 10% și Bulgaria - 9% au fost piețele de destinație de top.

Comerțul electronic și magazinele online au fost motorul principal de creștere al DPD anul trecut, cu produse de modă, IT & C, electronice, produse beauty și produse de casă și deco printre generatoarele cele mai mari de business.

DPD estimeaza o piață de curierat în valoare de 500 milioane EUR în România în 2018, în creștere față de aproximativ 430 milioane EUR în 2017. (sursa: news.ro)