Compania a preluat brandul Joe de la trei antreprenori romani in urma cu 14 ani, iar de atunci si pana in prezent l-a dezvoltat in permanenta ajungand ca in momentul de fata fabrica de napolitane sa produca un volum total de peste 6.000 de tone anual, pe o piata care se ridica la un volum total de 12.000 de tone, a carei valoare estimata reprezinta circa 55 de milioane de euro. “Am investit peste 10 milioane de euro de la preluarea brandului Joe la nivel local, bani care au fost directionati in special catre dezvoltarea fabricii, in echipamentele folosite, in traininguri, dar si in procesele continue de tehnologizare si retehnologizare”, a declarat Herve de Froment, directorul general Nestle Romania.

 

La fabrica din Timisoara, Nestle produce napolitane si cafea, dar in portofoliu se afla opt divizii. “Cea mai mare pondere in business este rezultata in urma comercializarii cafelei la nivel local, sub brandul Nescafe (18%), urmata de segmentul de dulciuri, cu 16%, unde Joe detine cea mai mare pondere in vanzari”, a mai precizat Herve de Froment.

 

Conform datelor companiei elvetiene, anual in Romania sunt produse peste 90 de milioane de napolitane. Fabrica are un numar de 440 de angajati si o suprafata totala de peste 20.000 metri patrati. Nestle acopera in Romania opt divizii: bauturi, dulciuri, produse culinare, inghetata, cereale pentru mic dejun, produse pentru sugari, hrana pentru animale si vending.

 

Pe langa brandul Joe, Nestle mai produce la fabrica din Timisoara si cafeaua Nescafe, volumul total de vanzari al celor doua divizii de productie fiind in proportii egale la un total de 12.000 de tone. (sursa: wall-street.ro)