Decizia strategică de extindere este o reacție la cererea tot mai mare de servicii logistice generată de creșterea rapidă a comerțului electronic în România, a doua cea mai mare piață din Europa Centrală și de Est (ECE), fiind în concordanță cu angajamentul HelpShip de a furniza soluții logistice eficiente și fiabile pentru portofoliul său în creștere de clienți din sectorul comerțului electronic.

Poziția privilegiată a depozitului în cadrul parcului industrial CTPark Oradea Cargo Terminal asigură o conectivitate sporită către rutele cheie de transport, facilitând distribuția rapidă și eficientă a mărfurilor. Cu centrul său de fulfillment strategic amplasat în CTPark Oradea Cargo Terminal, HelpShip realizează livrări în ziua următoare atât către România, cât și către Ungaria, respectiv în 48 de ore pentru livrările către Bulgaria, Croația, Slovenia, Slovacia și în 3 până la 5 zile lucrătoare pentru livrările către restul UE. Hub-ul logistic Oradea oferă, de asemenea, o conexiune directă către Ruse (Bulgaria), Zagreb (Croația), Senec (Slovacia) și Ljubljana (Slovenia) printr-o rută de transport zilnică. Astfel, se asigură tranzitul rapid și fiabil al expedierilor către și dinspre aceste alte centre cheie din ECE.

"Oradea benficiază de o poziționare privilegiată în apropierea graniței cu Ungaria, ceea ce o transformă într-o poartă esențială pentru companiile care își propun să se stabilească atât în România, cât și în Ungaria. CTPark Oradea Cargo Terminal, direct conectat la Aeroportul Oradea, rămâne o opțiune preferată pentru companiile care doresc să servească vestul României și piețele învecinate. Îi urăm bun venit companiei HelpShip, o companie antreprenorială ambițioasă, care se alătură comunității noastre în creștere”, a declarat Aurel Cîrstea, Business Development Manager, CTP Romania.

Odată cu creșterea cumpărăturilor online, alimentată de factori precum recentul boom al inteligenței artificiale, continuarea digitalizării globale și impactul evenimentelor precum pandemia de Covid-19, tot mai multe afaceri de comerț electronic din regiune caută oportunități de expansiune și își externalizează nevoile logistice către parteneri de încredere, precum HelpShip. Clienții HelpShip beneficiază de acces complet la rețeaua de îndeplinire și livrare în întreaga UE a euShipments.com.

"După un an de succes, HelpShip își continuă creșterea în România. Ne bucurăm să anunțăm extinderea operațiunilor noastre, cu un depozit modern de 5.300 de metri pătrați în CTPark Oradea Cargo Terminal. Având în vedere creșterea vizibilității României în sectorul comerțului electronic, rămânem dedicați sprijinirii creșterii comercianților online din regiune. În prezent, procesăm peste 200.000 de comenzi pe lună, iar obiectivul nostru este să depășim pragul de 300.000 de comenzi pe lună până la sfârșitul anului”, a declarat Ștefan Popa, CEO of HelpShip.

CTPark Oradea Cargo Terminal este construit pe o suprafață de 14,4 hectare și include trei clădiri cu o suprafață închiriabilă totală de peste 60.000 mp și numeroase elemente de infrastructură specifice, cum ar fi rampa de parcare pentru aeronave sau căile de acces care leagă rampa de parcare a aeronavelor de pista aeroportului.

Amplasat în partea vestică a României, la doar 10 km distanță de Borș, cel mai mare punct de frontieră de pe granița vestică, CTPark Oradea Cargo Terminal beneficiază de conexiune directă cu Aeroportul Oradea și cu centrul industrial Eurobusiness II, dar și cu mari orașe învecinate precum Timișoara, Arad, Cluj-Napoca, Deva, Debrecen și Budapesta.

Romania este a doua cea mai mare piață pentru CTP, reprezentând peste 2,6 milioane de metri pătrați din portofoliul său de spații industriale și logistice de clasă A în peste 15 orașe din România, printre care Arad, Brașov, București, Caransebeș, Cluj-Napoca, Craiova, Deva, Oradea, Pitești, Sibiu, Târgu Mureș, Timișoara, Turda, Ineu și Salonta.