Transformarea din interiorul fabricii a inceput deja si modificari importante au fost realizate in timpul perioadei de remont din iarna in doua sectii principale ale fabricii, si anume „Montaj General” si „Caroserii”. Aceste modificari fac parte din investitia suplimentara de 200 milioane euro anuntata de Ford in luna martie a anului trecut (2016) pentru a fabrica EcoSport la Craiova, spune Ford.

Sectia „Caroserii”, unde in prezent functioneaza 320 de roboti pentru a sprijini productia B-MAX, trece acum prin schimbari semnificative, deoarece 190 de noi roboti multifunctionali sunt in curs de instalare, iar acest lucru va avea contributii cantitative si calitative majore asupra produsului final, potrivit producatorului auto.

Aproape jumatate din investitia anuntata pentru lansarea productiei modelului EcoSport este folosita in sectia „Caroserii”, care este una dintre cele mai avansate sectii din punct de vedere tehnologic din sistemul de productie Ford pe plan global, noteaza compania.

Alte schimbari relevante au fost aduse in sectia „Montaj General”, acolo unde acum se produce un B-MAX la fiecare 100 de secunde. Aici, linia de „Finitie” (Trim) a fost extinsa, lasand loc noilor statii de lucru necesare pentru fabricarea modelului EcoSport. De asemenea, transportorul cu lant de la nivelul median a fost extins cu 20-30 metri si a fost instalat un nou elevator modern, simplu si fiabil.

„Suntem la zi cu tot ceea ce tine de procesul de transformare a fabricii de la Craiova, care este din ce in ce mai mai aproape sa primeasca noul model EcoSport pe liniile sale de productie. Echipele noastre sunt pe deplin dedicate sa asigure o lansare excelenta a produsului cu atat mai mult cu cat vrem sa aratam ca fabrica de la Craiova este caminul potrivit pentru noul EcoSport datorita oamenilor si operatiunilor excelente de care Ford dispune aici”, a declarat John Oldham, presedintele Ford Romania, intr-un comunicat de presa.

De la preluarea fabricii din Craiova, in 2008, Ford a investit aici pana acum peste un miliard euro in productia de vehicule si motoare.

Un total de 2.630 angajati lucreaza in prezent pentru a sustine atat productia monovolumulului de clasa mica Ford B-MAX, cat cat si a motorului EcoBoost de 1 litru.  (sursa: hotnews.ro)