La eveniment se vor alătura profesioniști din domeniu, care vor discuta despre cele mai bune practici de management al lanțurilor de aprovizionare și logistică, ce funcționează cel mai bine și ce strategii dețin premise cu potențial pentru viitor.

Împreună, vom căuta răspunsuri la teme esențiale pentru specialiștii din domeniu, precum: provocări specifice comerțului online la nivel de supply chain și logistică; adaptarea proceselor de supply chain și logistică la momentele de creștere accelerată a vânzărilor; alinierea marketing-ului cu logistica în comerțul electronic; soluții inteligente în materie de previzionare a cererii, inventar, strategii de depozitare și distribuție, logistică de returnare, provocările e-commerce-ului transfontalier, integrarea soluțiilor tehnologice;  IoT, Big data, omnichannel, asset sharing economy, cloud, roboți, automatizare și digitalizare; oportunități, soluții și provocări pentru integrarea și monitorizarea modernă a lanțului de aprovizionare; oportunități de finanțare specifice industriei; motivarea echipelor și performanța operațională.

Speakerii evenimentului sunt:

VICTOR ROVIRA, Chief Operating Officer – Country Head of Consumer Products and Tech Industries, Arvato Supply Chain Solutions Iberia; AMR EL FAWAL, Supply Chain Production Director, Henkel Middle-East, Africa, Iran, and Turkey; JIAN HUANG, Global Head of Corporate Supply Chain Risk Management, HELLA; IAN MEARS, Transport & Distribution Manager, Etex Group; COSMIN BĂROIU, General Manager, Mantis Romania; CĂTĂLIN CÎRNARU, Supply Chain Manager, Flanco Romania; CĂTĂLIN IVANA, Sales Director, Total Technologies; BOGDAN HOSSU, Director General, Wise Finance Solutions; ANDREI GLANGHER, Supply Chain Logistics and Inventory Manager, Garrett - Advancing Motion.

 

 

Evenimentul va fi moderat de:

MIHAI PETRE, Director, Global Trade Advisory, EY Romania; COSMIN BĂROIU, General Manager, Mantis Romania; DANIEL DRĂGAN, Managing Partner, BusinessMark.

Evenimentul vizează: Directori Generali, Directori Operaționali, Directori  Financiari, Manageri planificare, aprovizionare, depozite, coordonatori distribuție, transport, Directori Logistică, Supply Chain Managers, Directori import-export, Directori comerciali și vânzari.

Participarea la eveniment este gratuită, însă este necesară înscrierea prealabilă AICI. Pentru informații suplimentare, vă rugăm să contactați organizatorul la [email protected].

 

Mark your B2B opportunity, alături de BusinessMark!

 

Eveniment organizat de BusinessMark, susținut de: Total Technologies, Mantis, Honeywell, Wise Finance Solutions, Bittnet Group și Arilog

Partener de tehnologie: Dendrio

Radio-ul oficial al evenimentului: Europa FM

Parteneri media: Ziarul Bursa, DeBizz, Transilvania Business, Tranzit, Revista Piața, Energynomics, birouinfo.ro, depozitinfo.ro, 1001m2.ro, administratie.ro, Global Manager, Clujul de Buzunar, Financial Market, Jurnalul de Afaceri, Top Business.

BusinessMark este o companie ce oferă servicii integrate B2B. Principala linie de activitate a BusinessMark este organizarea de evenimente business „concept propriu” prin care își propune să ofere mediului de afaceri românesc un spaţiu profesionist de discuţii şi networking. Combinând  metode de comunicare şi business matchmaking, oferă partenerilor săi modele de dezvoltare complexe, conectându-i în mod direct cu mediul de afaceri şi creând oportunităţi de parteneriat strategic. (source: BusinessMark)