Anul 2014 a reprezentat pentru DPD Romania confirmarea trendului de crestere din anii anteriori, afacerile companiei situandu-se anul trecut la o valoare de 75,5 milioane lei, cu 14% mai mult decat in 2013. De asemenea, DPD a inregistrat in 2014 profit de 3,7 milioane lei, in crestere cu 27% fata de 2013.

 

Rezultatele vin sa confirme dinamica de crestere a DPD din ultimii ani, principalele motoare de crestere din 2014 fiind noi servicii dedicate clientilor B2C, solutiile logistice integrate, comertul online si cresterea portofoliului de clienti internationali care au optat pentru serviciile pe care DPD le ofera in Romania.

 

Pentru 2015 DPD estimeaza afaceri de peste 100 milioane lei, in crestere cu peste 30% fata de 2014. Obiectivele ambitioase sunt sustinute de planul investitional in valoare de 15 milioane de euro, demarat in 2014, care seteaza ca tinta pentru 2020 pozitia de lider pe piata de curierat in zona Balcanilor.

 

Compania anunta un nou nume pentru DPD in Europa: DPDgroup care va avea o noua strategie de pozitionare si comunicare cu partenerii si clientii sai. DPDgroup abordeaza o identitate vizuala. DPDgroup se identifica, de astazi, sub noul slogan: DPD – your delivery experts.

 

"2014 a reprezentat un an cheie pentru dezvoltarea DPD la nivelul regiunii balcanice si un start bun pentru urmatorii 5 ani, in care DPD Romania urmeaza sa joace un rol important in aceasta regiune", declara Lucian Aldescu (foto), CEO DPD Romania.(sursa: dailybusiness.ro)