Mesajul vine de la șeful Renault care a afirmat, într-un interviu, că după 2020, nimeni de la Renault-Nissan nu va mai înțelege cum de nu există un sistem minim de autostrăzi în România și a făcut referire directă la autostrada Sibiu-Pitești.

 

Există în acest moment o concurență directă în fabrica Renault din România și cea din Turcia, care ar putea prelua din producția din România. Și sindicaliștii trag un semnal de alarmă, îngrijoraţi fiind cu privire la inconsecvenţa Guvernului şi a clasei politice pentru demararea construirii autostrăzii Sibiu - Pitești. Pe 16 aprilie la ora 13 este anunțat un mare miting la Mioveni.

 

Săptămâna trecută, fostul președinte al Ford România a făcut declarații la fel de dure privind lipsa infrastructurii.

 

Zoltan Brassai, care a plecat la Ford Europa, a spus că au pierderi de până la 80 de euro per mașină, la transport, din cauza drumurilor și că dacă uzina de la Craiova ar lucra la capacitate maximă, infrastructura ar ceda. Cele 250 de autotrenuri de transport care ar tranzita zilnic uzina, ar bloca practic, circulația în zonă. (sursa: digi24.ro)