În Europa, înmatriculările grupului continuă să crească mai accelerat decât piaţa. Acestea au înregistrat o creştere de 5,6 %,.Cota de piaţă a grupului în Europa ajunge la 10,8 %, în creştere cu 0,1 puncte.

În afara Europei, şi restul regiunilor au înregistrat creşteri ale vânzărilor şi cotei de piaţă. Înmatricularile grupului au crescut cu 16,8% pe o piaţă care a crescut cu 3,4%. În Africa-Orientul Mijlociu-India, înmatriculările grupului au crescut cu 19,3%, iar cota de piaţă a ajuns la 6,4% (+1,1 puncte).

În Eurasia, înmatriculările sunt în creştere cu 8,6% într-o piaţă care a crescut cu 2,5%. Cota de piaţă a grupului, a progresat, ajungând la 24,5%.

Piaţa rusă, care a crescut pentru prima dată în ultimii 4 ani, a înregistrat un avans de 6,9% în primul semestru. Vânzările grupului au crescut cu 14 %. Rusia devine a 2-a piaţă a Grupului.

În regiunea Asia Pacific, înmatriculările cresc cu 50,5%, pe o piaţă în creştere cu 3,6%.

În America Latină, vânzările au progresat cu 14,6% pe o piaţă în creştere cu 8,3%, cota de piaţă ridicându-se la 6,5%, în creştere cu 0,4 puncte.

Compania anticipează că în anul 2017 piaţa mondială va avea o creştere între 1,5 % şi 2,5 %. Piaţa europeană ar trebui de asemenea să crească cu 2%, acelaşi nivel de creştere fiind preconizat şi în cazul pieţei franceze.

La nivel internaţional, dincolo de Europa, este probabil ca piaţa rusă să aibă o creştere de peste 5%, iar piaţa braziliană să crească cu 5%. Se anticipează că pieţele din China (+5 %) şi India (+8 %) îşi vor menţine dinamica de creştere. (sursa: mediafax.ro)