"Majorarea vânzărilor Cosmetic Plant cu 20% în primele şase luni din acest an, la cca. 5 milioane de lei, comparativ cu perioada similară a anului precedent, a fost influenţată de mai mulţi factori. Creșterea notorietății brandului și a încrederii clientelei în calitatea produselor noastre a permis o mai bună penetrare a pieței și o prezență mai accentuată la raft prin lărgirea rețelei de distribuție", a declarat Susana Laszlo (foto), director general al Cosmetic Plant.

 

Aceasta a subliniat, de asemenea, că prima parte a anului a adus extinderea pe piaţa din Moldova, prin stabilirea unor noi parteneriate, și începutul livrărilor către lanțul de hipermarketuri Auchan.

 

Modificările realizate în 2014 în gama sortimentală au fost şi ele benefice pentru creşterile raportate în acest an. În plus, lansarea de noi produse în ultimele luni au determinat majorarea business-ului Cosmetic Plant.

 

În ceea ce priveşte produsele livrate, reprezentanta companiei arată că şi în termeni de volum vânzările s-au majorat. Astfel, dacă în prima jumătate a anului trecut au fost vândute circa 500.000 de produse, în 2015 au fost comercializate 600.000 de produse din toate gamele companiei.

 

"În topul vânzărilor noastre în primul semestru se află gamele tradiţionale - Gălbenele şi Cătină, dar şi gamele moderne - Argan / Aloe, BIOLIV şi Q10 + ceai verde. În plus, în această perioadă, gama Q10 + ceai verde a raportat o creştere de aproape 35%, iar gama de produse speciale pentru îngrijirea picioarelor şi-a majorat vânzările cu 30%", a completat Susana Laszlo. 

 

În ceea ce priveşte exporturile, primele şase luni ale anului în curs au adus un avans cu 130% a vânzărilor realizate peste hotare, compania dând startul exporturilor în Iordania, Portugalia şi Republica Moldova.

 

Investiţii noi planificate pentru acest an

În ceea ce priveşte planurile Cosmetic Plant pentru anul în curs, Susana Laszlo estimează că business-ul companiei va creşte cu peste 10% comparativ cu 2014.

 

Această evoluţie va fi puternic influenţată de vânzările de produse destinate îngrijirii solare, ce reprezintă un important procent din business-ul companiei.

 

"De asemenea, un impact pozitiv în business-ul companiei în acest an îl vor avea şi investiţiile în retehnologizare pe care le avem în plan până la finele anului", a mai spus Susana Laszlo.

 

Potrivit afirmaţiilor sale, Cosmetic Plant are în curs de implementare un nou proiect de retehnologizare cofinanţat de Uniunea Europeană. (Sursa: dailybusiness.ro)