Primul contract, pentru primii 26 de kilometri (între Moisei şi Borşa), a fost câştigat de firmele Tehnic Asist şi Specialist Consulting pentru 83,7 milioane de lei, în timp ce al doilea contract, pentru restul de 24 de kilometri (între Borşa şi Şesuri), va fi realizat pentru 63,8 milioane de lei de firma Antrepriză de Reparaţii şi Lucrări ARL Cluj.

 

Finanţarea proiectelor va fi realizată din fonduri de la Banca Europeană de Investiţii şi de la bugetul de stat, proiectarea şi execuţia lucrărilor urmând să dureze doi ani.

“Până la sfârşitul acestei luni vom semna şi contractul pentru lotul al treilea (din DN 18 Moisei-Iacobeni – n.red.), urmând ca după rezolvarea unei contestaţii să semnăm şi lotul 4, astfel ca în aproximativ doi ani să se poată circula în condiţii civilizate pe DN 18”, a spus Narcis Neaga, directorul general al CNADNR.

 

Până acum un an, contractul de reabilitare a drumului naţional între Moisei şi Iacobeni s-a aflat pe mână constructorului israelian Shapir Structures, însă CNADNR a reziliat acest contract după ce a avut mai multe neînţelegeri cu firma de construcţii şi a hotărât să refacă licitaţiile, împărţind drumul în patru tronsoane. (sursa: zf.ro)