FrieslandCampina România, subsidiara locală a grupului olandez cu acelaşi nume şi proprietar al fabricii şi al brandului Napolact a încheiat anul trecut cu cele mai bune rezultate financiare din istoria companiei, a declarat Răzvan Orbulescu, Director Consumer Marketing la FrieslandCampina Romania & Ungaria. "2014 a fost un an excepţional. A  fost cel mai bun de până acum. Am depăşit 2008, un an de boom economic", a declarat Orbulescu. Potrivit acestuia, 2014 a adus cu 25% mai mulţi consumatori şi "cu 20% mai mult volum".

 

Oficialii companiei susţin că plusul din 2014 s-a datorat atât unei creşteri organice a companiei, dar şi lansărilor de noi produse. Spre exemplu, procesatorul a scos pe piaţă anul trecut, sub brandul Napolact, gama de iaurturi "pur şi simplu", dar şi un lactobar în Cluj.

 

 

În 2012, FrieslandCampina a raportat o cifra de afaceri de circa 90 mil. euro si pierderi de 4,24 mil. euro, potrivit datelor publicate de Registrul Comertului. În 2013, potrivit datelor Ministerului de Finanţe, olandezii au raportat o cifră de afaceri de aproximativ 129,8 milioane de euro. (sursa: economica.net)