Acordul va sprijini investițiile companiei Sameday Courier în tehnologie, rețea și echipă. Tranzacțiile au loc mai mult de trei luni după ce firma de livrare s-a delistat de la Bursa de Valori București (BVB).

“Piaţa de curierat a trecut în era consolidării şi creşterii rapide, în care nevoile clienţilor s-au diversificat şi specializat foarte mult. Noi am câştigat multă vizibilitate şi am crescut rapid în ultimii ani, aducând pe piaţă servicii noi de livrare. Mai departe, aveam nevoie de un partener care ne putea ajuta să gestionăm această dezvoltare rapidă. Pentru noi, tranzacţia reprezintă o recunoaştere a echipei, a calităţii serviciilor şi a potenţialului de dezvoltare pe care Sameday îl are pe piaţă. 

Pe lângă noile opţiuni de livrare pentru online, vom continua dezvoltarea serviciilor şi pentru celelalte industrii precum, bancar, medical, media&advertising, poştal,” a declarat Lucian Baltaru, CEO şi acţionar Sameday Courier. 

Octavian Badescu, fondatorul companiei Sameday Courier, a explicat că eMAG are know-how-ul operațional și abordarea pro-client pe care compania de livrare o avea încă de la început.

Mișcarea MAG către sectorul de livrare susține eforturile comerciantului cu amănuntul pentru a ține pasul cu numărul de comenzi, care au crescut cu 50% față de anul trecut, a declarat Iulian Stanciu, CEO al eMAG. Retailerul lucrează cu o serie de firme de distribuție din România.

Lucian Baltaru, CEO al Sameday Courier, va păstra o participație de 20% în companie, în timp ce Badescu și-a marcat ieșirea din afaceri. Firma de livrare are peste 1.000 de clienți mari în România. 
În urma înțelegerii, Sameday Courier va continua să acționeze ca o firmă independentă în cadrul grupului.

Firma de livrare a înregistrat o cifră de afaceri de aproape 3 milioane EUR în 2016. (sursa: capital.ro