Principalul motor al cresterii pentru Duraziv a fost divizia de vopsele, segment care a inregistrat cea mai dinamica evolutie. „In 2014, obiectivul principal a fost cresterea diviziei de vopsele in cadrul intregului business Duraziv. Am intensificat investitiile incepute in 2013, am crescut numarul de masini de colorat si am relansat site-ul Duraziv.ro. In plus, ne-am concentrat si pe consolidarea pozitiei diviziei de adezivi atat in businessul partenerilor nostri. Pariul pe culoare a fost unul castigator, iar dovada sta chiar in evolutia pozitiva a acestei divizii in ansamblul intregului business”, au declarat reprezentantii producatorului de materiale de constructii cu fabrica langa Bucuresti, in localitatea Popesti-Leordeni.

 

In 2014, divizia de vopsele a inregistrat o crestere de 23% fata de 2013, reprezentand in prezent un sfert din veniturile Duraziv. „Evolutia s-a datorat, in principal, cresterii numarului de showroom-uri si, implicit, a cresterii numarului de masini de colorat la peste 120. Segmentul de adezivi a avut in 2014 o evolutie de 14%, detinand o pondere mai mare de o treime din total cifra de afaceri, in crestere fata de anul precedent. Cu o pondere de 40%, segmentul de profile metalice s-a mentinut anul trecut la nivelul celui din 2013”, au mai aratat reprezentantii Duraziv.

 

Potrivit acestora, 2014 a fost anul in care asteptarile constructorilor au fost mai mari decat realitatea pietei. „Am resimtit mult mai acut lupta care se duce la nivel de prim pret intre producatori, dar si o stagnare a lucrarilor de termoreabilitare in a doua jumatate a anului si o incetinire a investitiilor private in constructii noi. Suntem optimisti in privinta anului 2015, dar ramanem racordati la piata si continuam sa investim in diviziile care s-au dovedit eficiente”, au conchis reprezentantii Duraziv.

 

Cu o experienta de 11 ani pe piata materialelor de constructii, Duraziv este unul dintre cei mai mari producatori de materiale de constructii din Romania. Pornita sub denumirea Bau Profil si axata pe productie de profile metalice si accesorii pentru gips carton, afacerea s-a extins in domeniul adezivilor si mortarelor pentru constructii, a vopselor si tencuielilor decorative, oferind astfel sisteme complete de finisaj. Duraziv numara in prezent peste 180 de angajati.

 

Principalii concurenti ai Duraziv la nivel local sunt AdePlast, Ceresit (Henkel) si Baumit. (sursa: wall-street.ro)