În acelaşi timp, anul 2014 va întregi reţeaua locală de autostrăzi cu trei noi "petice" de autostradă, cu o lungime de aproape 60 km.

După un an 2013 în care niciun şantier nou de autostrăzi nu a fost deschis, în 2014 vor începe lucrări pe 400 de kilometri de autostrăzi, construite atât din fonduri europene, cât şi prin concesiune, scrie zf.ro De altfel, cele mai importante proiecte din punctul de vedere al valorii de construcţie vor fi cele trei autostrăzi pe care statul vrea să le realizeze în concesiune, şi anume Comarnic-Braşov, Craiova-Piteşti şi inelul de centură sud al Capitalei la standard de autostradă.

 În total, cele trei tronsoane de autostrăzi ce vor fi construite în concesiune, cu o lungime cumulată de aproape 230 de kilometri, vor costa circa 5 miliarde de euro. În 2014 vor începe lucrările şi pe cei 70 de kilometri de autostradă dintre Sebeş şi Turda, în cazul cărora compania de drumuri a anunţat constructorii cu o zi înainte de Crăciun.

 

Pe de altă parte, după ce în ultimii doi ani reţeaua de autostrăzi a României a crescut cu peste 250 de kilometri, 2014 nu va mai fi la fel de efervescent la capitolul inaugurări. Pentru anul acesta sunt programate a fi deschise circulaţiei tronsoane de autostrăzi cu o lungime de circa 60 de kilometri, pe rutele Orăştie-Sibiu (lotul al treilea) şi pe Nădlac-Arad (loturile 1 şi 2). (Sursa: tirmagazin.ro)