Fabricat  în România este mai mult decât o simplă conferință, este un spațiu de business ce pune fațăîn față producătorii români, reprezentanții celor mai importante brand-uri tradiționale si reprezentanți ai instituțiilor publice, cu scopul de a găsi cele mai bune soluții de dezvoltare atât pe piața românească cât și peste hotare.

Evenimentul va fimoderat de către Alice Nastase-Buciuța și este susținut de către  Alpha Bank, CEC BANK, Electrotel, Finexpert, Conac Polizu, Amakron, Casa de Vinuri Cotnari, Djili Soy, Aeroport Tuzla, Bread & Spices, Sapunul Cheia, Arovit, Can 2000, Air Sea Forwarders si Jolidon.

Conferința se va desfasura in intervalul orar 10.30 – 18.00 și va reuni aproximativ 200  de participanti, atât reprezentanți ai companiilor romanești de succes cât și reprezentanți din partea autorităților.

Printre invitați se numără:

· dl Adrian Panait – Director Direcția de Antreprenoriat și Programe pentru IMM din cadrul
Ministerului Economiei, Comerțului și Relației cu Mediul de Afaceri
· dna Alice Postavaru – Șef Serviciu Desene și Modele OSIM
· Dl Valeriu Velciu – Președinte Electrotel și Președinte al Patronatului Român pentru Industria Electrotehnica (APREL)
· dl George Bădescu – Director General al Asociației Marilor Rețele Comerciale din România
· Dna Daniela Raiciu – Director de Marketing Hofigal
· dna Gabriela Munteanu – Director de Marketing Kandia Dulce
· dl Bogdan Naumovici – Director General 23 Communication Ideas
· dl Dorin Ivascu – Director General Aeroport Tuzla

 

Teme de discuții:

Fabricat în România: Prezentarea mediului de business autohton și a evoluției lui in ultimii 10 ani.
Ce pie
țe de desfacere există pentru producătorii români? Riscuri și oportunități
Consolidarea
și dezvoltarea brand-urilor românești
Programe guvernamentale de susținere și dezvoltare a micilor producători

Oportunități de viitor
Mândru producător în România!
Efectele legii 150/2016 asupra producătorilor români și a lanțurilor de magazine
Tradiție și inovare în afaceri
Modele de business de urmat
Cum revigorezi un brand tradițional?Câteva exemple care ne inspiră.
Cât de vandabile sunt pe piețele externe, produsele și serviciile cu Eticheta „Fabricat în România”
Campanii de promovare de succes

 

Taxa de participare este 150 ron/ 1 pers, iar inscrierile se pot face pe pagina oficială www.connectevents.ro. Pentru oportunități legate de speech, promovare si parteneriate, vă rugăm să ne contactați pe [email protected] (persoană de contact Sorina ȚÎRCĂ– 0773.954.930)

Connect Events s-a născut din dorința de a realiza pe piața din Romănia evenimente și cursuri “altfel”. Am reușit de-a lungul timpului să realizăm o serie de cursuri care s-au evidențiat prin noutatea tematicilor dar și prin adaptarea lor perfectă la noua realitate a mediului de business autohton. Înțelegem că mediul dinamic în care ne dezvoltăm activitatea, este în permanentă schimbare și că nevoile de perfecționare din cadrul departamentelor unei companii au devenit tot mai specifice. Din dorința de a realiza programe care să cuprindă informații complete legate de principalii piloni ai unei companii, am lansat în 2015 seria programelor Master Class dedicate departamentelor de management, marketing, vânzări și departamentului financiar. Obiectivul acestor programe este să răspundă rapid unor necesități imediate și să ofere participanților încrederea și cunoștințele necesare pentru derularea cu succes a activității lor.